Veelgestelde vragen
AlgemeenBestellenRetourneren

Staat je vraag er niet tussen? Wij helpen je graag verder.

Hoe onderhoud ik mijn loungeset?

Wij verwijzen hiervoor naar de bijgevoegde onderhoudsinstructie. Verder adviseren wij om de loungeset(s) of tuinmeubelen, indien deze niet gebruikt worden, af te dekken met de Zonkey beschermhoezen. Bij slecht weer adviseren we om de kussens op te bergen in een droge ruimte.

Wat is de garantie die Zonkey biedt op de loungesets?

Zonkey biedt één jaar garantie op loungesets.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Wij vragen u om direct contact met ons op te nemen zodat wij een gepaste oplossing kunnen bieden. Zonkey outdoor living staat immers voor kwaliteit. De manier waarop we uw vraag behandelen is als volgt:

  • Neem contact met ons op.
  • Dien de klacht schriftelijk in met duidelijke foto’s ter onderbouwing.
  • Wij nemen de klacht vervolgens in behandeling en kijken of het een fabrieksfout betreft. Wij nemen in de beoordeling mee of we kunnen constateren dat aan bijgeleverde onderhoudsinstructies is voldaan. Bij goed onderhoud gaat de set namelijk jaren mee.
  • Indien de klacht wordt gehonoreerd zorgen we voor een passende oplossing voor het probleem.

Wordt mijn order thuisbezorgd?

Gekozen voor thuisbezorging tijdens het bestelproces? Dan nemen wij vooraf contact op over de levering.

  • Gratis afhalen op basis van afspraak
  • Bezorgkosten leveringstermijn binnen 3 dagen: € 75.
  • Levering- en montagekosten: € 150.
  • Er worden geen bezorgkosten en montagekosten gerekend bij afname van minimaal drie loungesets (binnen Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden).

Kan ik de loungeset zelf monteren?

De exclusieve loungesets van Zonkey zijn gemakkelijk te monteren, maar uiteraard kunnen wij dit ook voor u doen. Wij nemen voorafgaand contact op voor een afspraak. De kosten voor montage bedragen € 150.

In welke winkels/ showrooms tref ik de loungesets van Zonkey aan?

Onze mooie Loungeset is te bezichtigen bij:

Lindelaan 1a, 4043 MA Opheusden

Openingstijden:

zondag gesloten
maandag 09:00–18:00
dinsdag 09:00–18:00
woensdag 09:00-18:00
donderdag 09:00–18:00
vrijdag 09:00–18:00
zaterdag 09:00–18:00

Waar kan ik mijn order afhalen?

Dat is mogelijk in Opheusden. Dit kan aangegeven worden via het contactformulier of bij de order vermeld worden. Dan zorgen we dat uw set klaarstaat bij Lindelaan 1a, 4043 MA Opheusden.

Worden er bezorgkosten berekend?

Gekozen voor thuisbezorging tijdens het bestelproces? Dan nemen wij vooraf contact op over de levering.

  • Gratis afhalen op basis van afspraak
  • Bezorgkosten leveringstermijn binnen 3 dagen: € 75.
  • Levering- en montagekosten: € 150.
  • Er worden geen bezorgkosten en montagekosten gerekend bij afname van minimaal drie loungesets (binnen Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden).

Wat is de levertermijn?

Levering kan binnen enkele dagen aangezien onze gehele voorraad in Nederland staat. Een normale levertijd van 3 dagen is € 49,95 Levering binnen 24 uur is ook mogelijk in overleg.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Order annuleren? Dat kan binnen 24 uur nadat de order is geplaatst. Daarna wordt de bestelling geleverd en kan de order in originele verpakking geretourneerd worden (retourkosten worden niet door Zonkey Outdoor Living vergoed). Wij vragen u dit eerst te melden middels een e-mail naar helpdesk@zonkey.nl.

Mijn order is beschadigd aangekomen, wat nu?

Wij vragen u om direct contact met ons op te nemen zodat wij een gepaste oplossing kunnen bieden. Zonkey outdoor living staat namelijk voor kwaliteit. Stuur een email naar helpdesk@zonkey.nl.

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn order retourneren?

De order kan geretourneerd worden binnen acht werkdagen mits deze niet gemonteerd en/of beschadigd is. Retourkosten zijn worden niet vergoed door Zonkey Outdoor Living.

Staat uw vraag er niet tussen? Wij helpen uw graag verder.
Neem contact met ons op